Dagbok 06-Dec. (Jag har haft huset fullt)

2011-12-06 - 18:39:53

Hej mina blogg vänner. Jag vet att jag har varit riktigt dålig på min uppdatering.
Men jag har haft huset fullt. Min syster och min bästa vän har övernattat ett par dagar,
och jag har inte funnit tiden för att sätta på min dator. Men nu är vi igång som vanligt!
Vad roligt överraskad jag vart när jag såg ALLA kommentarer.
Jag kommer inte att publicera era kommentarer på Jul-tävlings inlägget.
Men däremot kommer jag att skriva en kommentar på er blogg, ”att DU är med” om du gjort rätt för dig.
Och självklart kommer jag att svara på alla era frågor.
Så nu tänkte jag bjuda på en sminkBild. Hörs sen!!


MAKEUP:
Ett riktigt snyggt läppstift som heter SNOB från MAC.
Inte riktigt säsong för detta mjuka rosa stiftet.
Men samtidigt så beror det helt enkelt på vad det är för dag.
Och idag är det en ROSA DAG för mig.

Som ögonskugga har jag tagit en plommon färg från en palett som heter,
EYESHADOW PALETTE-10 (matt). Ni hittar den på SMINK & PERUKMAKAREN.
Bästa paletten jag haft så långt jag kan minnas, när det kommer till jordnära färger.
Väldigt användbar.

En blå maskara från ISADORA, klassiker för mig.
Den heter ROYAL BLUE 05, och är en volym maskara.

Under ögat har jag dragit väldigt mjukt med en kajal penna.
Denna är metallic blå, och heter BRILLIANT BLUE. Ni hittar denna på THE BODY SHOP.
 

 


Kommentarer
Postat av: Vanesa

Så fin du är gumman ! Paletten låter jätte bra med matta skuggor! Sånt är alltid bra att ha, nästan ett måste :) .. Jag testade borstarna idag, jag hade inte så jätte höga förväntningar eftersom du sade att det var inspirerad men när jag använde dem så funka dem jätte bra :D weii

2011-12-06 @ 22:00:16
URL: http://makeupbyv.blogg.se/
Postat av: Nina, mamma till Hugo & tvillingarna Max & Vincent

WOW! Grym blogg!!

2011-12-07 @ 22:14:29
URL: http://ninawikizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]