Då och nu!

2011-12-30 - 23:47:45

Oj, snart är det sista dagen på detta 2011.
Och jag ska inte klaga, men slutet på detta är har inte varit det bästa.
Fast jag håller glädjen vid liv, då jag vet att nästa år blir ett bättre.
Sedan har jag inga dumma nyårslöften, för jag håller dom aldrig.
Som jag sa sa till min kille här om dagarna.
”Den enda gången jag ljuger, är när jag lovar något. Så snälla, tvinga mig inte till ett löfte.”
Så jag lovar, ingenting!

Vad har ni för planer? Han ni funderat på vad ni ska ha på er? För det har inte jag.
Men självklart blir det en snygg makeup!! Här har jag en bild, på förra nyåret.
Då hade jag ju brunt hår! Och nu har jag en helt annan look.
Så vi får se vad jag hittar på, till mitt röda hår. Har ni några tips eller förslag?
Aja men för er som inte kommer att ha tid o läsa min blogg imorgon,
GOTT NYTT ÅR PÅ ER!! Så hörs vi nästa år, kärlek gott folk!!

 


Kommentarer
Postat av: Eirin

Herreguuud så fin farge du har? Hvilken farge er det??:)

2011-12-31 @ 08:50:40
Postat av: Nataly

Men tack snälla Eirin!

Jag har färgat håter hemma, med en färg som heter:

6.60 Fiery red från Garnier. (Nutrisse ultra color, heter sorten)



Och Gott Nytt År På Dig

MVH Nataly!!

2011-12-31 @ 11:09:13
Postat av: Frida

Jag funderar själv på denna hårfärg men jag vet inte om det skulle bli så rött som jag vill eftersom jag har ganska mörkt hår. Behövde du göra en avfärgning innan för att få det så rött?

2012-01-19 @ 19:29:56
Postat av: Nataly

Hej Frida, Nee jag gjorde ingen avfärgning. Men det blir som snyggast om man ljusar upp ett par slingor. Så det tycker jag att du ska pröva.

2012-01-21 @ 12:16:06
Postat av: Felicia

Har precis köpt denna färg! Är super taggad på att färga! hoppas att de blir bra nu! :D

2012-03-03 @ 18:06:46
URL: http://rollins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]