TACK FÖR MIG <3

2011-04-14 - 00:31:32

Mina kära läsare, jag har bestämt mig för att sluta blogga och lämna detta här.
Jag vill tacka för mig och samtidigt tacka er trogna läsare för en riktigt grym tid!!
Jag har inte tid över för att blogga för tillfället, och kan jag inte leverera så vill jag helst låta bli. Men jag hoppas att kunna starta en ny smink-blogg längre fram i samband med min
 internationella makeup artist utbildning.
Men sedan kommer jag att uppdatera mitt album Making faces på Facebook med nya sminkningar
så ofta jag bara kan. Och inte nog med detta så kommer jag att gästblogga hos denna underbara tjej, som oxo bloggar inom ramen "skönhet".
Jag har bestämt mig för att vara hos henne just för att hennes blogg passar mig bra
och det var en utav sminkbloggarna som jag själv läste.
Men denna blogg kommer att finnas kvar för er som vill kunna komma in och kika på mina sminkningar OSV.
Men nu TACK OCH HEJ, LEVERPASTEJ !!


Kommentarer
Postat av: Patricia

Neeeeejjj!!! :( vad tråkigt. HOppas du kommer tillbaka guapa.



puss o kram

2011-04-14 @ 01:28:49
URL: http://carlapatricia.blogg.se/
Postat av: jennie

neeeeeej! fan va tråkigt! har läst din blogg slaviskt jätte länge nu haha.

finns det nån chans att du kmr tillbaka ? Eller iaf skriver ut här om du skaffar en ny blogg ? Lycka till med allt , har varit riktigt kul och givande att läsa din blogg! har gett sjukt mkt inspiration!



2011-04-14 @ 10:20:51
Postat av: Anastasia Beckman

Tråkigt att du slutar med bloggen! Men jag vet hur det känns, har själv en paus just nu :)

Lycka till med din karriär!

2011-04-14 @ 11:38:58
URL: http://anastasiabeckman.devote.se
Postat av: lina

åh, vad tråkigt! du hade verkligen superbra tips!

2011-04-14 @ 15:22:48
URL: http://www.linakardin.devote.se
Postat av: em

det gillas verkligen inte, har följt din blogg länge nu & du kommer med så otroligt bra tips som jag ofta använder!

tack för inspirationen du jämt kommer med iaf :)

2011-04-14 @ 20:19:49
URL: http://emelieohre.bloggplatsen.se
Postat av: Nataly <3

ÅÅ ni är underbara!! Självklart kommer jag att blogga igen. och om ni verklgen vill så lovar jag att återkomma till denna sida för att hitta er igen!! Massa kärlek till er alla, och jag hoppas att ni förljer mina tips o trix som gästbloggare ;)

2011-04-15 @ 01:14:49
Postat av: Märrä :D

awwh, detta var ju en utav mina favo bloggar! >.<

Lycka till i framtiden :)

2011-04-15 @ 16:46:09
URL: http://barbiepinkdoll.blogg.se/
Postat av: Lindah Marie

Tråkigt tycker jag också; har dig som länk och du har alltid så läckra bilder med snygga sminkningar!



Skulle du kunna tipsa om andra bra smink-bloggar, nu när du lägger av?



Kram & lycka till!

2011-04-20 @ 07:45:01
URL: http://lindahmaries.blogg.se/
Postat av: Gigi.awesome

Jag som är så kär i dina sminkningar. Hade bäst som alla bessar säger: Good luck my friend!

2011-04-24 @ 02:01:14
URL: http://jbonly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]