Kakel till vår nya lägenhet!

2011-04-01 - 12:28:44

Jag glömde att berätta för er att jag och killen var och valde nya tapeter och kakel till både köket
och badrummet. Det är nybygget och runt oktober är det klart, och vi kommer att flytta in till våran nya,
fina lägenhet! Jag är super glad och läget är som önskat direkt ur en ande i lampan. Men jag måste också
säga att killen min inte var den bästa att välja tapeter och kakel med. Vad jag än frågade så va ALLT fint,
han ville bara därifrån, det är liksom hans charm!! Men hur som helst valde vi svart kakel på en fondvägg i badrummet och RÖTT till köket.. Men när jag kom hem ångrade jag mig direkt!
Vi ville inte ha rött längre, vår bänkskiva är svart och som tur fick vi byta.. Till svart!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]