Känn igen!

2010-10-27 - 23:37:07

Här och nu i mitt förta inlägg vill jag först och främst tacka för den fina sidan jag fått, och välkomna alla läsare. Jag har lovat att blogga makeup så mycket som möjligt, men inte enbart det. Jag ska göra mitt bästa för att lära dem som vill lära sig det jag gör bäst. Ni ska veta att ni är välkomna med alla era frågor/förslag om vad ni vill se, läsa och lära (vad gäller mitt yrke).
Jag tänkte dra lite fort om inspiration. Inspiration är en kategori där jag utnyttjar min fantasi till max. Jag skapar en makeup som jag sedan döper efter mänskliga namn. Personer/personligheter som har inspirerat mig, passerande och stationerade.
Så nu har jag inte mycket mer och tillägga... Joooo en sak!
Känn igen! Känn igen Tinez för hon är den ni kommer att se mycket utav här hos mig. Hon är min högra och för er som inte förstår, se henne som min makeup assistent..!




Kommentarer
Postat av: nadia

naaaaaaw va fin bild på tinez :D ...och bloggen va ju grymt fin



kram

2010-10-28 @ 01:14:51
URL: http://ladynadia.blogg.se/
Postat av: Calandra

Hola itxis que sale linda la tinez . Me encanta como maquillas :) espero llegar a maquillar como tuuuu :)

2010-10-28 @ 07:13:47
Postat av: Sandra S.

va glad ja blir! äääntligen..

uppdatera på!! /en trogen läsare!

2010-10-28 @ 11:24:17
Postat av: Itxis

Tack ska ni ha! kul att ni gillar bloggen ;)



Gracis Calandra!! Ojalas k estes bien.

2010-10-29 @ 00:38:13
Postat av: mahsa

söt trots att hon får mig o gråta o bli snoooorig :D

du e grym Itxis

2010-10-29 @ 23:42:25
Postat av: Nataly

Hahhaah du e bäst mahsa!!

2010-10-30 @ 01:18:10
Postat av: elin

Han/Hon ser inte alls farlig ut :)

2010-10-31 @ 08:30:27
Postat av: Nataly

Nee, hon e en vuxen bebis. Inte alls farlig ;)

2010-10-31 @ 10:32:13
Postat av: Sabrina - gravid vecka 36

Jättefin blogg :) älskar make up så det är kul med lite inspiration! & sjukt söt vovve :)

2010-11-08 @ 01:09:08
URL: http://plastkotte.blogg.se/
Postat av: Evalotta

Å en sån tjusig hund:) Amstaff? Har en staffebrud som heter Ester själv:D

2010-11-18 @ 15:41:03
URL: http://janeva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]