Måste få det sagt.

2010-11-30 - 01:35:33

Hej på er alla, tycker att det är sjukt roligt att så många hittat till min blogg. Och jag tackar så mycket för alla era fina kommentarer.
Men nu måste jag bara få en sak sagt, jag har absolut inget emot att ni mailar mig på adressen som står här (på bloggen). Men jag har fått massa, massa mail angående MSN. Det är bara min blogg mail. Så ni kommer inte att lyckas adda mig på msn genom detta mail. Ni får gärna fortsätta att göra d, men ni sparar er egen och min tid  ;)

Må Bäst Gott Folk!!


Kommentarer
Postat av: Marcus

Använd en annan maildomän som inte är ansluten till Live nätverket så slutar de adda.

Nybörjarmisstag. Ingen använder seriöst en hotmail till vettiga saker

2010-11-30 @ 02:58:50
Postat av: Mami L

Hej!

Hur sminkar jag ögonen så dom ser större ut?

2010-11-30 @ 08:17:29
URL: http://willesmami.bloggplatsen.se
Postat av: bex.

allt bra med dig idag :)?

2010-11-30 @ 18:48:30
URL: http://bexollila.blogg.se/
Postat av: Anonym

du har en jätte fin hy :)

använder du kräm? eller vad gör du ???

2010-11-30 @ 22:59:41
Postat av: nataly

Hallå, tack för d!

rengöring är nog A-O till en helt oki hud.. Sedan använder jag en kräm som heter "beauty flash balm" från Clarins, som primer. Den är kanon!! Massa lyster;)

Oftast har jag mineral foundation från ID.. men d e olika..



Ha d bra!!

2010-12-01 @ 11:50:40
Postat av: BeKKs

Tänk Om Dem Vill Softa Med Dig..? =D

2010-12-02 @ 23:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]