Jag har haffat lite färg!!

2010-11-23 - 22:42:39

Igår köpte jag mig en lagom stor palett och två nagellack från H&M. Kunde inte låta bli nyheten, dess färger och skimmer.. omöjligt. Men det ska bli kul att få se resultat. Har aldrig tidigare haft med H&M`s smink o göra. Imorgon får ni veta värdet!!




Och nej jag har inte glömt ER! Jag har absolut inte glömt bort er som gillar LYX!! Idag har jag med mig hem, makeup från D&G. Och vi vet alla att det innebär HÖG DOS LYX. Fan va grymt säger jag bara. Höstens sminkkollektion som heter Sicilian Lace är mycket av färger som går i olika nyanser av Nude. Detta ska också testas. Resultat snarast!


Kommentarer
Postat av: Anastasia Beckman

oohh va tjusigt!

2010-11-24 @ 08:22:37
URL: http://www.anastasiabeckman.devote.se
Postat av: rebecka

Hej!Vad gör du denna Onsdag?:)

2010-11-24 @ 11:07:32
URL: http://flickanheterrebeckaa.blogg.se/
Postat av: issa - rappare och låtskrivare

hej:) ville bara tipsa om att jag har en tävling på min blogg just nu där man kan vinna att vara modell för en dag!! kika in om du är intresserad!:) kram

2010-11-24 @ 13:21:16
URL: http://issabellek.blogg.se/
Postat av: camilla

omg vart får jag tag i d&g smink?



hörre du, jag ska fylla på mina läppar imorgon! vad har du? juvaderm eller restylane? tycker du har sjukt fina läppar de ser naturliga ut

2010-11-24 @ 15:40:38
Postat av: Vanesa

Grrr D&G !!! Det ser ut som fina färger :) ... Alltså H&M smink .. ibland kan dem faktiskt vara lite förvånande eftersom man inte hat så höga förväntningar :p jag sminkade mig med en hm palette idag också :p

2010-11-24 @ 18:13:53
URL: http://makeupbyv.blogg.se/
Postat av: nataly

Hallå Camilla,

D&G smink finns nog inte att få tag på i Sverige. Nätet, får det bli! Men jag ska länka sidan till dig ikväll!!

ÅÅÅ jag har restylan. Lycka till.. skulle vara kul o se resultata!!!

2010-11-25 @ 10:53:57
Postat av: camilla

jag tog juvaderm igår älskar mina nya läppar nästan lika fina som dina =D ja,länka snälla! ska önska mig det i julklapp

2010-11-25 @ 17:02:58
Postat av: camilla

men hur fick du tag i d&g smink då? :O det verkar läna sig att jobba på kicks! avis på dig! jag fick inte jobbet :(

2010-11-25 @ 17:03:46
Postat av: nataly

Ååå, men det tror ja säkert att dem vart!!!

D&G smink e en hemlis:)Men kämpar, ska länka dig en sida såå fort jag hittat.. för i sverige e d köööört:(

Fan va tråkigt o höra, men fortsättttt att söka!

2010-11-25 @ 23:26:51
Postat av: Johanna

Fin blogg och coolt sminkat :)

2010-11-26 @ 01:48:27
URL: http://mozartheartpannkaka.blogg.se/
Postat av: camilla

men du tror inte det krm till sverige lr? :( d&g smink alltså

2010-11-26 @ 18:58:15
Postat av: nataly

jag tror inte d, det står på deras hemsida att det är i få länder dem finns.. kan ränka dem på mina två händer..

2010-11-27 @ 02:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]