Dagens makeup

2010-11-08 - 20:17:59


Ögon
Primer:
make up store (high tech lighter) Färg:milkyway
Eye shadow:Christian Dior (5 couleurs designer) Färg:408 green design (ljus blå i mitten och mörk gröna längst upp till vänster)
Eye shadow:Cristian Dior (5 couleurs designer) Färg:Har ej nummer, men är från V10 (röda/bruna färgen)
Eye shadow:Qlinique (colour surge eye shadow stay matte) Färg:nr.601 french vanilla (ljus under bryn)
Eye pencil (kajal):lancome Färg:nr. 01 noir
Mascara:Loreal (Volume million lashes) Färg:svart

Läppar
Lip liner:
clarins Färg:nr.03 nude
Lipgloss:make up store (lipgloss) Färg:imperial



Kommentarer
Postat av: Linh Thorngren

hejsan , min drömm är faktiskt att bli make up artist , hur blev du det ? villka utbildningar gick du , ?

vart jobbar du ? :)

2010-11-09 @ 12:03:30
URL: http://aim-high.devote.se
Postat av: Tula-Lina

Du är inte så speciellt duktig, dina verk är sådant som vem som helst med lite fingerfärdighet lätt klarar på 10 minuter. Det första jag la märke till är hur du målat läpparna på bilden i bloggdesignen - Rätt skevt gjort.

2010-11-09 @ 12:40:24
URL: http://feraverto.blogg.se/
Postat av: Nataly

SVAR Tula-Lina: hahaha.. du va me allt bra lustig. Inge hat alls i din kommentar;)

Jag antar att du är jätte duktig på d jag gör o har ett stort öga för konst!

Din kommentar va helt värdelös ska ja tala om för dig.. och försök inte att komma tillbax o hata.. för du vet att jag får sista ordet!

ha d bra, bitter!



2010-11-09 @ 15:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]