Blush it all the way!

2010-12-22 - 23:38:28

Hej på er, idag tänkte jag tipsa er om ett fantastiskt rouge. Men först måste jag säga att ni inte ska fastna på färgkartan. Och med det menar jag att strunta lite i det där ”vad passar jag i för färger”?? Jag är exempelvis inte d ena eller det andra. Inte mörk men inte heller riktigt ljus. Alltså har jag kommit fram till att jag passar i det mesta. Är inte det fantastiskt!? Jag tycker att du ska pröva sånt som du tror kanske inte passar dig. För om du väljer färger som du tror att du inte passar i, och får det att se jäkligt bra ut. Är det ju galet att låta någon annan bära på det!! Eller va säger du?? Hur som helst, så dissa eller hissa. Men detta rouge är väldigt kallt. Någon skulle kalla det rosa och någon annan rosa/blå eller rosa/lila. Jag kallar den Matt Glory!!

Från make up store och heter Matt Glory!
 


Kommentarer
Postat av: Elinor

Jättefin blogg :) kolla gärna in min. Är ny och behöver tips ;)

2010-12-23 @ 02:02:16
URL: http://finasteelinor.bloggplatsen.se
Postat av: Siolia

Jättefint! Det skulle jag passa i tror jag :D Hoppas du får en härlig dag, både idag och i morgon <3

2010-12-23 @ 12:29:10
URL: http://siolia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


 Namn: Itxis Nataly Lopez
 Födelsedag: 18 januari
 Bor: Stockholm (Vårberg)
 Civilstatus: I ett förhållande
 Jobb : Kicks, frilansare
 Utbildad : Makeup artist

Intressen: skönhet,djur och natur. Har ett speciellt öga för hundar.

Min blogg inriktar sig mest inom skönhet (make up & hår). Men hela mitt liv handlar inte enbart om makeup, så ni kommer även att kunna läsa annat.Mina tankar i koder kommer alltid att hamna i bloggen och ni är välkomna att följa med som gäster i min vardag.

Kontakt:
[email protected]